Borsa del curs 2025-2026
1. Consulta i modificació de dades de la borsa de treball de personal interí docent
Pots consultar i modificar les dades en qualsevol moment al llarg del curs escolar, les modificacions produiran efectes a partir del moment en què es realitzin.
El número d'ordre de la borsa de treball 2025-2026 és provisional.
El termini per presentar reclamacions contra el nou número d'ordre obtingut a la llista provisional és del 11 al 17 de juny de 2025, ambdós inclosos.
2. Calendari
Borsa provisional: 11 de juny de 2025
Borsa definitiva: primera quinzena de juliol de 2025
Nomenaments telemàtics d'estiu: finals d'agost de 2025
3. Llocs de treball específics de la borsa de treball de personal interí docent
Les persones que formen part de la borsa de treball poden consultar a l'aplicació Consulta de dades els llocs específics per als quals tenen el perfil professional en funció de la informació que consta en el registre informàtic del Departament.
Les persones que formen part de la borsa poden sol·licitar el reconeixement de perfils professionals mitjançant l'acreditació d'algun dels requisits demanats.
Els serveis territorials i el Consorci d'Educació de Barcelona resoldran les sol·licituds i una vegada reconeguts, les persones interessades podran demanar voluntàriament ocupar els llocs específics corresponents.
Les persones que durant el curs 2025-2026 no vulguin ser nomenades ho han de sol·licitar mitjançant l'aplicació.
4. Autogestió de la disponibilitat de la borsa de treball de personal interí docent
Les persones que no vulguin obtenir un nomenament per al curs 2025-2026 ho han de sol·licitar mitjançant l'aplicació d'autogestió de la disponibilitat com a molt tard el 29 de juny de 2025. Les persones que estiguin prestant serveis, han d'indicar a la sol·licitud de no disponibilitat una data d'inici posterior a la data en que finalitza el nomenament que tenen actualment. En cas que l'aplicació no ho permeti han de contactar amb el seu servei territorial.
L' aplicació romandrà tancada del 30 de juny a l'1 d'agost de 2025 i durant aquest període no es podrà autogestionar la disponibilitat.
Les persones que hagin demanat la no disponibilitat no poden obtenir destinació en la convocatòria provisió de nomenaments per a destinacions provisionals del personal interí.
Les sol·licituds de no disponibilitat que es realitzin mitjançant aquesta aplicació tenen efectes en la convocatòria provisió de nomenaments per a destinacions provisionals del personal interí per al curs 2025-2026 i als nomenaments telemàtics.
Les dates d'inici i de final de la no disponibilitat seran les que es demanin a la sol·licitud. En qualsevol cas, els efectes de la sol·licitud seran sempre a partir de l'endemà de tramitar-la.
Només es pot sol·licitar un període de no disponibilitat i fins que aquest no finalitzi no se'n pot demanar un altre.
No es participarà en els nomenaments telemàtics fins que no s'informi de la data final del període de no disponibilitat.
Les persones que es trobin de baixa per accident laboral, maternitat o paternitat no han d'utilitzar aquesta aplicació sinó que han d'adreçar-se als serveis territorials o al Consorci d'Educació de Barcelona (en el cas de centres educatius dins l’àmbit territorial de la ciutat de Barcelona) per sol·licitar la baixa temporal i acreditar la seva situació. Cal fer-ho així perquè el temps de durada de la baixa o del permís computi com a serveis prestats a efectes de número de la borsa, sempre i quan hagin obtingut un nomenament.
Accedeix a la sol·licitud de no disponibilitat